سئوی دیجیتال

ساخت وبلاگ

UPN - استاندارد اروپایی

UPN یا این که UNP اسم اختصاری ناودانی‌های فولادی استاندارد است . این ناودانی‌ها در اشکال کاربردهای صنعتی , خودرو آلات و ساخت امکانات مورد به کار گیری قرار میگیرند . ناودانی‌های فولاد ضدزنگ از مشخصاتی نظیر انعطاف پذیری بالا قیمت میلگرد , پباده سازی و ساخت سرعت بالا و مقرون به‌صرفه ( از روش قابلیت پیش ساخت آنان در ایجاد فولاد ) برخوردار می‌باشند . ناودانی‌های فولادی عمدتاً از ضایعات ساخت میشوند و میتوانند بعداز به کارگیری مجدد بازیافت شوند که به محافظت منابع تازه یاری میکند . این ناودانی‌ها که معمولاً به عنوان «ناودانی‌هایشناخته میگردند در صنعت ساخت و ساز مضاعف کاربرد دارا هستند .

خصوصیت بارز ظاهری این جور ناودانی این است که فلج‌های آن باهم موازی نیستند و از نصیب پایینی درسمت بالا رشته رشته میگردند .

UPE - ناودانی‌های فولادی با فلنج موازی

قیمت های امروز میلگرد

UPE اسم اختصاری ناودانی‌های فولادی با فلنج ( حاشیه ) های موازی است . این ناودانی‌ها جایگزین‌های جالبی برای ناودانی‌های محرمانه UPN محسوب می شوند .

پروفیل‌های UPE از ضخامت مواد کمتری برخوردارند ولی نسبت به پروفیل‌های UPN دارنده فلنج های پاره ای پهن‌تر میباشند .

با اعتنا به خصوصیت ناودانی‌های UPE , معماران و مهندسان کارکشته میباشند هنگام محاسبه حول محور کارکشته , وزن را 9 درصد کاهش دهند . علاوه بر این , هنگام مراجعه به محور ضعیف‌تر , وزن را می‌توان تا چه بسا 24 درصد کاهش داراست .

استعمال از پروفیل‌های UPE با نگهداری به عبارتی موقعیت استاتیک , موجب کاهش وزن نزدیک به 30 درصد کل بنا می گردد .

سری‌های نو UPE کاملاً با بعد ها تیر آهن‌های محرمانه IPE مطابقت و همخوانی دارا هستند قیمت انلاین میلگرد .

UPA - ناودانی‌های فولادی فلنج موازی

 

UPA اسم اختصاری تیم دیگری از ناودانی‌های فولادی ساخت شده با فلنج های موازی است . در مقایسه با خصوصی UPE , فلنج ها و شبکه‌ها ضخامت مواد یکسانی قیمت روز میلگرد با قیمت پایین دارا هستند .

ناودانی‌های UPA یک جایگزین مقرون به‌صرفه برای طیف گسترده‌ای از کاربردها محسوب می شوند , هر چند به مقادیر استاتیک کمتری نسبت به UPE دست مییابند . این فرمان به لطف داشتن وزن کم در هر متر , در طول برابر پروفیل هم درست گو است . علاوه بر این , سوار کردن و مونتاژ ناودانی‌های فولادی با فلنج های موازی فراوان ساده‌تر است . برای جبران زاویهٔ شیب ارگانیک فلنج های UPN به هیچ واشر تخت مخروطی احتیاج نیست .

ناودانی‌های فولادی فلنج موازی یکی مؤثرترین اَشکال اسکلت‌های فلزی میباشند و در ساخت ستون‌ها , نعل درگاه یا این که تیرهای حامی کف‌پوش , به‌طور مرسوم به فعالیت میروند .

تنظیم و خرید ناودانی فولادی :

برای خرید ناودانی , تیرآهن و بقیه مقاطع فولادی می توانید با کمپانی اصفهان آهن در تماس باشید . کمپانی بازرگانی اصفهان آهن در سال 1378 با دیدگاهی متعدد به عده فعالان صنعت آهن و فولاد مملکت ضمیمه و از به عبارتی ابتدا خط مشی کمپانی بر این بوده است که به‌عنوان یک مرجع مطمئن , قابل اتکا و برتر درین میدان شناخته شود . وجود مدیران خبره و نیروهای کارشناس این مورد را آماده نموده تا با کارشناسی و بررسی آگاهانه از نیاز روز جاری بازار خرید و فروش در فضای مجازی مجموعهٔ اصفهان آهن را به شرکتی برتر در ارائهٔ خدماتی متفاوتی به آهن فروشان , شرکت‌های عمرانی و ساختمانی , انبوه‌سازان , سازمان‌ها و ارگان‌های مدنی و محرمانه تبدیل کند .

سئوی دیجیتال...
ما را در سایت سئوی دیجیتال دنبال می کنید

نویسنده : Shiva Irani بازدید : 512 تاريخ : دوشنبه 12 اسفند 1398 ساعت: 18:11